piątek, 2 sierpnia 2013

Paletka cieni SLEEK - recenzja




Cześć :)

Dziś przygotowałam dla Was recenzję paletki Sleek. Ja mam ją w wersji Storm. Kupiłam ją na stronie kosmetykomania.pl za 37,45zł. Paletka posiada 12 cieni - 9 perłowych i 3 matowe, które są także świetne do malowania brwi.



Cienie są dobrze napigmentowane, super się rozcierają. Jedynym minusem może być to, że ciemniejsze kolory mogą się troszkę osypywać. Co do trwałości: moje powieki są tłuste, dlatego wszystkie cienie zbierają mi się w załamaniu i już po godzinie z super makijażu nic nie zostanie. Czy to cienie z mac'a, sleek'a, inglota czy essence muszę użyć bazy. Z moją bazą pod cienie z ARTDECO cienie te trzymają się cały dzień bez poprawiania.

Miałam okazję też do używania paletki Au naturel i myślę nad jej zakupem. Czy macie jakieś paletki ze sleeka? Możecie mi jakaś polecić? Szukam obecnie jeszcze jakiejś z żywymi jasnymi kolorami :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz