poniedziałek, 22 lipca 2013

Moja kolekcja: lakiery do paznokci

Hej dziewczyny!

Właśnie mnie natchnęło, abym dodała pierwszego posta na mojego bloga, ponieważ mam go już jakiś czas a nigdy nie miałam pomysłu jak zacząć. Bez owijania w bawełnę od razu startuje :) Dziś mam dla was moją kolekcję lakierów do paznokci. Właśnie zrobiłam z nią porządek, wyrzuciłam stare lub zgęstniałe lakiery i zostały same moje ulubione, których używam namiętnie jakiś czas :)


Lakiery mają swoje mieszkanko w pudełku z Empiku, które kupiłam parę miesięcy temu na jakiejś promocji. Z góry przepraszam za słabą jakość, ale dopiero myślę nad zakupem aparatu.


W mojej kolekcji znajdują się lakiery Essie, Golden rose, Avon, Essence, Maxfactor, Vipera itd. i oczywiście mój ulubieniec wszech czasów odżywka Eveline 8 w 1, chyba już wszystkim dobrze znana :) O dziwo najwięcej mam fioletów, chociaż nie maluje nimi paznokci tak często :p

Zpraszam do komentowania i obserwowania, jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :) Pozdrawiam cieplutko, mikcykowa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz